خنجر في الضلوع.. والد حسام حبيب يصفه بكلمات مؤثرة وصادمة!! ما قاله فاجئ الجميع! ما القصة؟

العين اونلاين 0 تعليق ارسل لصديق نسخة للطباعة تبليغ

اخبار من اليمن وجه حسين حبيب رسالة غامضة إلى أبنه الفنان حسام حبيب، و ذلك عبر حسابه بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك.

وكتب حسين: كيف ياولدي ترتضي طعنه الغدر في خشوع وتداري جحودها في رداء من الدموع ، لست ولدي أذن أنت خنجر في الضلوع. عمرو أديب يطمأن الجمهور على شيرين.

اقراء ايضاً :

وكان الإعلامي عمرو أديب قد طمأن الجمهور على الفنانة شيرين عبدالوهاب بعد خروجها من المستشفى وقال عمرو أديب أنه تحدث مع شيرين عبر مكالمة هاتفية.

وقال: أول ما قالت ألو لشيرين سمعت حالة فيها حب ومودة، وسألتها انتي عاملة ايه؟ واخبارك ايه؟.. قالتي أنت سامع صوتي.. قولتلها كفارة وإن شاء الله شيرين هتكون معانا قريب وهي فعلا صوتها جيد ودي شيرين اللي أنا أعرفها هادئة وجميلة وتضحك وتنكت معقبا:"شيرين وحشانا كلنا وكل الناس اللي حواليها بيحبوها".

وتابع:"شيرين قالتلي عايزك تبعت رسالة للجمهور وقولهم أنا كويسة وعايزاك تشكر الجمهور وياسر قنطوش المحامي".

خلافات حسام حبيب ووالده

وكان حسين حبيب قد فتح النار على نجله حسام حبيب وكتب العديد من التصريحات عبر حسابه بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك وقال:أنت بتقول لما رجعت ليها العربيه واحد بيشتغل معاها اخد العربيه اللي بخمسه مليون وقالها هابقي اديكي بيها شغل،  وواحد محاسب تعرفه قريب شكالها حاله اعطت له 100 الف دولار وخلع،  وانها بتكتب شيكات للناس علي بياض انت كده بتدي مبرر لاهلها ليحجروا عليها وبتطلعها انها سفيهه وعبيطه،  وانا من معرفتي بها انها واعيه ونصحه.. بتيجي تكحلها تعميها، اسأل ابوك يقولك تقول ايه.

وأضاف:كنت عايزك تشتغل وتصرف علي بيتك عشان تكبر في نظر مراتك وتحترمك.. اخدت مني مليون جنيه عشان تشطب فيلتك وما تعيشش في بيت مراتك وقولت هردهملك ومن ساعه ما اتطلقت وأنا بصرف عليك، ورايح تقول لعمرو أديب وتهاجمني لتاني مرهانك ماتعرفنيش من 14سنه.. اه ما بتعرفنيش الإ للمصلحه وعشان تاخد فلوس".

واستكمل: قولت ما بتشتغلش عشان شيرين ومشاكلها كانت شغلاك بقالك سنه مطلقاها ما اشتغلتش ليه،  بطل حجج وخليك راجل انت فعلا مش تربيتي انت تربيه واحده ست.. طلعت من بيت مامي علي بيت مراتك يا اخي عرتنا".

خنجر في الضلوع.. والد حسام حبيب يصفه بكلمات مؤثرة وصادمة!! ما قاله فاجئ الجميع! ما القصة؟ ، هذا الخبر قدمناه لكم عبر موقعنا.
وقد تم استيراد هذا الخبر خنجر في الضلوع.. والد حسام حبيب يصفه بكلمات مؤثرة وصادمة!! ما قاله فاجئ الجميع! ما القصة؟، من مصدره الاساسي موقع العين اونلاين.
ولا نتحمل في موقع من اليمن اي مسؤولية عن محتوى خنجر في الضلوع.. والد حسام حبيب يصفه بكلمات مؤثرة وصادمة!! ما قاله فاجئ الجميع! ما القصة؟.

0 تعليق