اخبار الفن

" لسه في عز شبابي ".. اسعاد يونس تكشف عن عمرها الحقيقي لأول مرة!

نشكركم على اهتمامكم بقراءة الخبر حول " لسه في عز شبابي ".. اسعاد يونس تكشف عن عمرها الحقيقي لأول مرة! دعونا الآن نلقي نظرة على التفاصيل الكاملة.

من اليمن - عدنان سالم - " لسه في عز شبابي ".. اسعاد يونس تكشف عن عمرها الحقيقي لأول مرة!

اخبار من اليمن تصدر اسم الفنانة المصرية اسعاد يونس محركات البحث الشهير قوقل بشكل كبير للغاية بعد حوارها مع الاعلامي عمرو اديب في برنامج بيج نايم بودكاست.

اسعاد يونس كشفت انها تحب كل فترة من حياتها وتستمع الان باللعب مع احفادها، مشيرة انها ستحتفل بعيد ميلادها الـ74 في شهر ابريل الحالي.

للخبر بقية في الأسفل.. ومن أخبارنا أيضاً:

وتحدثت إسعاد يونس عن أحفادها قائلة: "بتجيلي لحظات بيبقى نفسي أقعد بالعيال بقى، الأحفاد جنون، عندي 3 أحفاد "هانيا" بنت نورهان عندها 8 سنين، و"علاء" و"آيلا" أولاد عمر عندهم 5 و3 سنين.

كما تطرقت إسعاد يونس في حديثها عن تهرب البعض من الكشف عن أعمارهم الحقيقية قائلة: "كام واحدة في سنى وبتتصابى؟ إيه الفكرة؟ أنا لما ببقى بمثل من سنة 1977 في "ميزو" ومن قبلها سنة 1972 شاركت في أفلام والجمهور شايفني من وقتها وأقول أنا عندي 46 سنة، ليه أعمل كده؟ أنا سعيدة جدا بالوقت والسن اللي عايشه فيه".

وأكملت إسعاد يونس: "في حاجات أتحررت منها جدا، وفي الطوابير أقول أنا عندي 74 سنة وأخد دور في الأول، في ناس عندها 85 وقمرات ومش هقول أسامي".

يمكن عرض تفاصيل الخبر بالكامل من مصدره الرئيسي احداث نت
" لسه في عز شبابي ".. اسعاد يونس تكشف عن عمرها الحقيقي لأول مرة! ، هذا الخبر قدمناه لكم عبر موقعنا.
وقد تم استيراد هذا الخبر " لسه في عز شبابي ".. اسعاد يونس تكشف عن عمرها الحقيقي لأول مرة!، من مصدره الاساسي موقع احداث نت.
ولا نتحمل في موقع من اليمن اي مسؤولية عن محتوى " لسه في عز شبابي ".. اسعاد يونس تكشف عن عمرها الحقيقي لأول مرة!.

قد تقرأ أيضا