اخبار الفن

ماجد الكدواني يكشف سر علاقته بكريم عبدالعزيز

نشكركم على اهتمامكم بقراءة الخبر حول ماجد الكدواني يكشف سر علاقته بكريم عبدالعزيز دعونا الآن نلقي نظرة على التفاصيل الكاملة.

من اليمن - عدنان سالم - ماجد الكدواني يكشف سر علاقته بكريم عبدالعزيز

اخبار من اليمن كشف الفنان ماجد الكدواني عن علاقته بالفنان كريم عبد العزيز والسر وراء تعلقهما ببعض على مدار سنوات ماضية، وذلك مع الإعلامي عمرو أديب والمطربة أصالة في "بودكاست BIGTIME".

وقال: كريم عبد العزيز ده حبيبي، اللي بيعجبني فيه الأمانة والمصداقية اللي من القلب للقلب وساعات نقعد أنا وهو نتكلم مع بعض ويقول لي يا أخي مش فاهم الناس بقت عاملة كده ليه؟ هو إحنا شكلنا غريب قدام الناس ليه؟ هو حاجة غريبة اتنين بيحبوا بعض لله في الله؟.

للخبر بقية في الأسفل.. ومن أخبارنا أيضاً:

وأضاف: ساعات بنقعد نتكلم في التليفون 8 ساعات، وساعات بنبقى فعلا محتاجين نتكلم مع بعض وجعانين مصداقية ونتكلم براحتنا، بدون رقابة وقدامك كتاب صاف.

وتابع: سر علاقتي بكريم عبد العزيز اننا بنحب بعض بجد ونغلط ونتعاتب محدش هيمسك على حد حاجة، أنا وهو بنتكلم في الحياة بعيد عن المهنة خالص، صداقتنا عمرها 24 سنة ومستمرين بدون خناق، هو إنسان جميل وقلبه صافي ودايما يقولي احنا مصروفين لبعض ومراتي تقولي ربنا يبعد عنكم العين".

وأختتم: كريم عبد العزيز ده لو في يوم اتنرفز وزعل وقلع الجزمة وضربني بيها هسامحه علشان ميبقاش حسد، وشهادة قدام ربنا لو عمل فيا ايه مش هزعل منه.

يمكن عرض تفاصيل الخبر بالكامل من مصدره الرئيسي احداث نت
ماجد الكدواني يكشف سر علاقته بكريم عبدالعزيز ، هذا الخبر قدمناه لكم عبر موقعنا.
وقد تم استيراد هذا الخبر ماجد الكدواني يكشف سر علاقته بكريم عبدالعزيز، من مصدره الاساسي موقع احداث نت.
ولا نتحمل في موقع من اليمن اي مسؤولية عن محتوى ماجد الكدواني يكشف سر علاقته بكريم عبدالعزيز.

قد تقرأ أيضا