اخبار الفن

مسلم: الفلوس كل حاجة وبحبها أوي.. وعمري ما أعمل زي محمد رمضان

نشكركم على اهتمامكم بقراءة الخبر حول مسلم: الفلوس كل حاجة وبحبها أوي.. وعمري ما أعمل زي محمد رمضان دعونا الآن نلقي نظرة على التفاصيل الكاملة.

من اليمن - عدنان سالم - مسلم: الفلوس كل حاجة وبحبها أوي.. وعمري ما أعمل زي محمد رمضان

اخبار من اليمن تحدث المطرب مسلم عن حبه للمال،وحديثه عن الفنان محمد رمضان، وذلك عبر برنامج "أسرار" مع الإعلامية أميرة بدر المذاع على قناة النهار.

وقال: عندي شهوة الشغل والفلوس، وأنا مدير أعمالي، وبحب الفلوس أوي، الفلوس بتعمل كل حاجة، وقادرة تخلي الناس اللي مكانتش بتبصلك، تبصلك، وعشان أنا متربي تربية مش شبه الجيل ده أنا واللي شغالين معايا، وبالنسبة لي الفلوس مش كل حاجة، لكن دلوقتي بقيت اعتمد أن الفلوس كل حاجة.  

للخبر بقية في الأسفل.. ومن أخبارنا أيضاً:

وأضاف : كام واحد قال الفلوس مش كل حاجة لما مسك فلوس بقى إيه، ناس كتير اتغيرت، أصل من غير فلوس هنعمل إيه، لو مشتغلتش على نفسي واتعب واجيب فلوس وأتطور وأطلع وأركب أحسن عربية وأسكن في أحسن بيت والبس أحسن لبس، الناس أكيد مش هتعمل لك حساب.

وأشار: رأيي في محمد رمضان أنه ناجح، واللي بيعمله حرية شخصية، لكن عمري ما أعمل كده، لأني بعمل الفلوس لنفسي، محبش حد لسه بيحاول يجتهد يشوف اللي عندي ويزعل ويضايق، لأني كنت مكانه في يوم من الأيام، أنا وسلطان الشن أخوات وبنتكلم وهو كويس، وعمري ما حسدت حد.

يمكن عرض تفاصيل الخبر بالكامل من مصدره الرئيسي احداث نت
مسلم: الفلوس كل حاجة وبحبها أوي.. وعمري ما أعمل زي محمد رمضان ، هذا الخبر قدمناه لكم عبر موقعنا.
وقد تم استيراد هذا الخبر مسلم: الفلوس كل حاجة وبحبها أوي.. وعمري ما أعمل زي محمد رمضان، من مصدره الاساسي موقع احداث نت.
ولا نتحمل في موقع من اليمن اي مسؤولية عن محتوى مسلم: الفلوس كل حاجة وبحبها أوي.. وعمري ما أعمل زي محمد رمضان.

قد تقرأ أيضا