اخبار الفن

مسلم: بشتري بـ 200 ألف في الشهر لبس.. ويوم خطوبتي لبست شيفون عشان مختلف وبحب الحاجة الغريبة

نشكركم على اهتمامكم بقراءة الخبر حول مسلم: بشتري بـ 200 ألف في الشهر لبس.. ويوم خطوبتي لبست شيفون عشان مختلف وبحب الحاجة الغريبة دعونا الآن نلقي نظرة على التفاصيل الكاملة.

من اليمن - عدنان سالم - مسلم: بشتري بـ 200 ألف في الشهر لبس.. ويوم خطوبتي لبست شيفون عشان مختلف وبحب الحاجة الغريبة

اخبار من اليمن كشف مطرب المهرجانات مسلم، عن حبه للملابس الغريبة، وذلك خلال برنامج أسرار مع الإعلامية أميرة بدر، المذاع على قناة النهار.

وقال: كان نفسي في حاجات قبل ما أتشهر، وبقيت مدمن لبس، وروحي فيه، وفي حاجات بجيبها من بره، وبجيب لبس أجمد من جوتشي وديور، وأنا بعشق اللبس، وبشتري بـ 200 ألف في الشهر لبس.

للخبر بقية في الأسفل.. ومن أخبارنا أيضاً:

وتابع: يوم الخطوبة لبست شيفون عشان مختلف وبحب الحاجة الغريبة، وطلعت في حفل العلمين بكروب توب، وبحب الحاجات المجنونة دي والهجوم نجاح، والعرق الصعيدي ده للحاجات التانية، وبحب الموضة لكن عمري ما ألبس حلق ولا أدق وشم، ولبسي الغريب متطلبات شغلي لكن مش بمشي بيه في الشارع.

برنامج "أسرار" تقديم الإعلامية أميرة بدر عبر شاشة النهار يوميا خلال شهر رمضان، في الساعة التاسعة والنصف مساءً.

يمكن عرض تفاصيل الخبر بالكامل من مصدره الرئيسي احداث نت
مسلم: بشتري بـ 200 ألف في الشهر لبس.. ويوم خطوبتي لبست شيفون عشان مختلف وبحب الحاجة الغريبة ، هذا الخبر قدمناه لكم عبر موقعنا.
وقد تم استيراد هذا الخبر مسلم: بشتري بـ 200 ألف في الشهر لبس.. ويوم خطوبتي لبست شيفون عشان مختلف وبحب الحاجة الغريبة، من مصدره الاساسي موقع احداث نت.
ولا نتحمل في موقع من اليمن اي مسؤولية عن محتوى مسلم: بشتري بـ 200 ألف في الشهر لبس.. ويوم خطوبتي لبست شيفون عشان مختلف وبحب الحاجة الغريبة.

قد تقرأ أيضا